Najnovije Vijesti :
Home » » Dubrovački arhitekta prodao vilu Džeki: Sa Edinom sam se dogovorio za pet minuta!

Dubrovački arhitekta prodao vilu Džeki: Sa Edinom sam se dogovorio za pet minuta!

nedjelja, 5. srpnja 2015. | 0 komentari



Da budem iskren, vilu s bazenom sam gradio za sebe i porodicu. No, kada me kontaktirao Edin Džeko, već nakon prvog razgovora smo našli zajednički jezik. Bukvalno, dogovorili smo se za pet minuta.

To je u ekskluzivnom razgovoru za ``Dnevni avaz`` kazao dubrovački arhitekt Stipe Pašalić, koji je kapitenu naše nogometne reprezentacije, za koji iznos nije poznato, prodao vilu u Dubrovniku.



- Ona se nalazi na lijepoj lokaciji na Babinom Kuku. Prije dvije godine, koliko sam upoznat, Džeko je na jednom portalu vidio da je prodajem i kontaktirao me - kazao je Pašalić.



Poznati hrvatski arhitekta se nakon toga kratko nasmijao i pitao nas zar je zaista to svima u Bosni i Hercegovini toliko zanimljivo.



Kada smo mu odgovorili da je Džeko najveća sportska zvijezda u Bosni i Hercegovini i da se prati svaki njegov korak, Pašalić je dodao:



- Odmah sam vidio da je sjajan momak. Veoma kulturan. Kada sam upoznao reprezentativca BiH, shvatio sam da je jednostavnije poslovati s nogometašima nego s biznismenima.



Pašalić je već krenuo u nove projekte, a Dubrovčani sada imaju dodatni razlog da prate igru Dijamanta, novog njihovog susjeda.



Edina Džeku smo, inače, često navikli viđati u Dubrovniku, gdje je s djevojkom Amrom Silajdžić odlazio na odmor. Često je ``uhvaćen`` i u društvu prijatelja iz reprezentacije Emira Spahića.



Sada će i oni imati dodatni razlog da se još više druže u pauzama šampionata i reprezentativnih okupljanja.

Share this article :

Nema komentara:

Objavi komentar